מה הופך נעליים אלגנטיות לגברים לנוחות?

מערכת שורש  כח תמוז, תשפא  7/8/2021

איך תדעו לבחור נעל ממש נוחה לגברים?
.......................

מה הופך נעליים אלגנטיות לגברים לנוחות?

צילום: depositphotos

לנעליים חשיבות רבה במראה הסופי, אך חשוב שהן יהיו נוחות במיוחד שמדובר על נעליים אלגנטיות לגבר. רגע לפני שאתם מחליטים לרכוש נעליים אלגנטיות לגבר בין שזה לאירוע או ליום יום, חשוב שהנעליים שאתם עומדים לרכוש יהיו נוחות ולא רק יפות כדי שתוכלו ללכת איתם שעות רבות במהלך היום ואף לעמוד איתם ללא כל כאבים בכפות הרגליים או בברכיים.

נעליים אלגנטיות לגברים - הנעליים הנוחות ביותר

נעליים אלגנטיות הן נעליים שמתאימות למגוון נרחב של אירועים פרטיים וציבוריים, אך גם אפשר להשתמש בהן ביום יום בתנאי שהן נוחות מספיק לעמידה והליכה. באמצעות נעליים אלגנטיות לגבר אפשר ליהנות מנעליים לא רק יפות אלא גם נוחות שאפשר ללכת איתן שעות ולקבל את מלוא התמיכה לכף הרגל. כך שלא רק שאתם מקבלים נעליים אלגנטיות וקלאסיות שמתאימות גם לאירועים וגם ליום יום אלא גם נעליים נוחות שכיף ללכת איתם במהלך היום וכפות הרגליים מקבלות את כל התמיכה שהן זקוקות להן, ולא צריך לסבלו מכאבים בכפות הרגליים או הברכיים.

הסיבות שגורמות לנעליים אלגנטיות להיות לא נוחות?

כדי שנעל אלגנטית תהיה נוח במהלך היום חשוב שהדברים הבאים היו בה:

תמיכה מלאה של כף הרגל - על הנעליים להיות עם תמיכה מלאה לאחיזה מושלמת של כפות הרגליים בתוכן. עליהן להחזיק נכון את מנח כף הרגל שלא יזוז במהלך היום ולתת להם תמיכה מלאה כדי שכל הכובד יתחלק שווה בשווה ולא יכביד על כפות הרגליים או הברכיים.

לא שפיצית מדיי - על הנעליים להיות נוחות, נעליים שפיציות ומחודדות הן נעליים שלא נותנות מרחב בקצה הנעל וגורמות לאצבעות להימחץ אחת על השנייה. לכן ככל שהנעל יותר רחבה ולא צרה ושפיצית כך לכפות הרגליים יותר בנעליים.

לא צרות מדי - נעליים צרות מדיי לוחצות על כפות הרגליים ומונעות מהן זרימה טובה של הדם לכפות הרגליים. במצב זה האצבעות הופכות לכחולות, אדומות או סגולות ומצב מתמשך זה עלול לגרום לנזקים קשים לכפות הרגליים כמו דורבן ברגל ועוד.

לא עם סוליה שטוחה ללא תמיכה - לרוב נעליים שטוחות ללא תמיכה מספקת עלולים לגרום לכאבים בכפות הרגליים בין שזה בהליכה או עמידה. לכן חשוב שלנעל שאתם קונים יהיה טיפה עקב כדי שיוכל לתמוך בכל כף הרגל ולאחוז בה במנח המתאים ללא תזוזות.

אם תקפידו לשים לב לכל אחת מהסיבות הנ"ל תוכלו לשמור על כפות הרגליים שלכם בריאות לאורך זמן וכן להעניק להן את כל הנוחות שהן צריכות ביום יום. שימוש בנעליים לא נוחות עלולה לגרום עם הזמן לכאבים בכפות הרגליים ובברכיים וכן לנזקים שונים בכפות הרגליים אשר גורמות לבעיות אורטופדיות שונות שמצריכות מדרסים לתיקון הנזקים. לכן חשוב להקפיד לבחור נעליים נוחות ולא רק יפות שתוכלו ליהנות מהם במהלך היום יום ולא לסבול מכאבים בכפות הרגליים או הברכיים וכן לפתח בעיות שונות בעתיד.